miércoles, febrero 14, 2007


Xa está, xa rematei, xa acabou o martirio máximo de verte ancorada nunha biblioteca, ancorada a unha silla... Agora queda un parcial, alá por marzo... Pero por agora a durmir de noite e vivir de día, que xa teño ganas de que o meu reloxio interno comece a facer o seu tic tac tic tac tic tac...

Mañán regreso, volvo ó meu Vigo, a ese Vigo que me afoga e me dá folgos, a esa euforia de coches e grúas asombradas. A miña casa, o meu fogar...

Teño unhas ganas tolas de tomarme unha caña no Maispa, un cubatica na Juaquina, un té no Uf... Uns sorrisos no Melé. Algo de todo, con todos, a ver se os astros se confabulan e me permiten votarvos un ollo a cada un de vós, que boto de menos e extraño bicar e apertar.

Quérovos. Mil bicos.

PD: un sireno expectante ante a miña chegada...

1 comentario:

razeuqla dijo...

Me alegro...
Disfruta de tus días en tu casa, espero que al año que viene tengas menos.
Por cierto, hablando de eso... perdón por haber estorbado con el mensaje de ayer, sobraba del todo.
En fin, lo siento, un beso enana, Te quiero.