viernes, noviembre 02, 2007

Cansancio


Resulta que onte fun xogar ó fútbol cos de Vigo. Pero non recordaba que o deporte fose tan malo para a saúde, que hoxe non me movo... Teño unhas maniotas ["agujetas"]...
Aparte diso esta ponte só me serviu para dúas cousas: unha saír un par de horiñas por Vigo, e dúas rematar o traballo para Vangardas Históricas do Século XX, sobre Giorgio de Chirico. En realidade gustaríame terme quedado en Vigo todos estes días, pero teño a obligación moral de regresar hoxe pola noite a Moraña para estar un pouco cos meus pais... Ultimamente case non saio, teño a impresión de que máis alá dos muros da Facultade non hai vida, síntome... síntome cansa e aburrida. Quero voltar de vez en cando a esa vida de beberme un par de cubatitas e saír a bailar ou a ver cómo bailan por aí, e descubrir novos sitios e coñecer xente... Quero... o que quero é non facerme vella antes de tempo.
Achégovos o único poster que hai na miña habitación en Santiago. Así aínda que non ma virades pois podédela imaxinar un pouco mellor. Tamén quero conservar a ilusión polas cousas que Amelie tiña, iso si que estaría moi ben...
Bicos. Quérovos.

2 comentarios:

razeuqla dijo...

Gracias por poner la traducción de agujetas para los no galegoparlantes.

Lo mejor que puedes hacer es venir a Zaragoza a desconectar... (a ver si cuela).

Besos y ya sabes donde estoy, que ya ni te despides por messenger ¬¬

Anónimo dijo...

cansancio, monotonía...parece que aunque no llueva en Santiago, siempre ´nos contagia su melancolía....