lunes, enero 08, 2007

Living on 2007


Cousas que pasan cada 365 días: que estreamos un novo ano. E este ten pinta de que vai ser bo (polo menos espero que non sexa peor que o 2006)
Onte Rebeca preguntoume que qué lle pedía ó 2007, algo concreto, e non souben qué dicirlle. Creo que non teño nada concreto na cabeza... E como me dixo un rei mago que apareceu polo meu portal o 6 de xaneiro, só intentarei facer o que me apetece, cando me apetece, con quen me apeteza e onde me apeteza. Creo que é un bo desexo.
E deséxovos a todos vós o mesmo. Que fagades o que queirades. Pasádeo ben, que despois de todo é do que se trata nesta vida.

Un bico a todos!!

2 comentarios:

razeuqla dijo...

DIOS!!!!!!!!!!! ¿eso que veo en tu cara es maquillaje???????? vaya cambio!. Se ve que has empezado bien el 2.007, por lo menos más guapa (todavía).

Un besazo enana, y recuerda, propósito para este año... venir a la segunda ciudad más bonita de mi estado (que no mi país).

Anónimo dijo...

si sé que publicas estas fotos, no te dejo sacar la cámara!!un bico